Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кудляк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Кудляк В. 
Стратегії електронної освіти: проєктування та створення інтерактивних просторових оглядів об’ємних тіл для багатовимірних структурованих інформаційних сайтів [Електронний ресурс] / В. Кудляк, Ю. Пронякін, Р. Олійник, Т. Бєлан // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 16. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2019_16_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Попова М. А. 
Онтологічний підхід до формування віртуальних екскурсій [Електронний ресурс] / М. А. Попова, В. М. Кудляк, О. К. Ладичук // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 8. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2016_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.163 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кудляк В. М. 
Трансдисциплінарний підхід у висвітленні музейних артефактів засобами сучасних когнітивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Кудляк, Т. І. Бєлан, О. О. Пархоменко, Р. Л. Новогрудська, Я. В. Савченко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_11
Нині спостерігається стрімкий розвиток різноманітних вебресурсів, які надають доступ до різних видів інформації. Серед таких ресурсів можна виокремити широкий пласт культурно-історичних сайтів і порталів, які відображають інформацію про об'єкти культурної спадщини людства загалом, а також нашої країни зокрема. Їх затребуваність значно зросла останнім часом. Саме такі ресурси в період пандемії і режиму правового воєнного стану дають змогу реалізовувати відображення й ознайомлення з історичними та культурними об'єктами у форматі онлайн. До таких ресурсів належать віртуальні музеї, бібліотеки, онлайн-архіви тощо. Значної популярності останнім часом набула функція організації віртуальних турів просторами функціонуючих музеїв, а також об'єктами культурної спадщини. Використовуючи сучасні інформаційні технології, користувач має можливість самостійно будувати маршрути таких турів, а також переглядати як графічне представлення об'єкта, так і його детальний опис. Оскільки на таких ресурсах представлені історичні, культурні цінності, надбання цивілізації, вони носять не лише просвітницький, а й освітній характер. Їх використання в процесі навчання, як одного з основних компонентів STEM-освіти, дає змогу всебічно розвивати навички і компетентності учнів. У пропонованому дослідженні наведено трансдисциплінарний підхід до розроблення сучасних освітньо-культурних сайтів. На прикладі створеного і реально діючого вебпорталу описано інноваційні можливості, методики і технології розроблення багатовимірних структурованих інформаційних сайтів для представлення інформації про об'єкти культурної спадщини, а також обгрунтовано необхідність і корисність застосування новітніх когнітивних технологій для удосконалення сучасного процесу освіти з використанням культурно-історичних інформаційних ресурсів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 582.247 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського